Машини і обладнання урок №9

 

Добрий день, учні групи № 14 

ДНЗ "Знам'янський професійний ліцей".   

За допомогою цього блогу, ми будемо з вами   здійснювати 


дистанційне навчання   з предмету : "Машини і обладнання"


Домашнє завдання - Опрацювати матеріал, скласти опорний конспект і вивчити  технічне обслуговування 

Тема програми : Вступ.  Технологічне обладнання  і машини 

для підготовки і роздачі  кормів.

Лабораторно -практична робота 

 Тема уроку: №9  Вивчення правил їх технічного обслуговування.

За посиланням подивіться які види сучасних  кормороздавачів   існує.  


Передбачається щоденне, періодичне технічне обслуговування №1 через 75-90 годин роботи і №2 через 270-300 год. Щозмінне обслуговування включає такі операції: -зовнішній огляд і очищення від залишків кормів; -перевірку стану і кріплення складальних одиниць і деталей; -перевірку стану електропривода, засобів автоматики і огороджень. 

При періодичному технічному обслуговуванні №1 виконують операції щозмінного технічного обслуговування, крім того, перевіряють роботу приводної та натяжної станції, оглядають і приводять у робочий стан ланцюги з скребками, бункери годівниць електрообладнання, змащують підшипники згідно з картою мащення.

При періодичному технічному обслуговуванні №2 виконують операції технічного обслуговування №1, крім того знімають, розбирають, промивають, сушать, перевіряють спрацювання ланцюга скребкового конвейєра, зливають оливу з редуктора, промивають його картер дизельним пальним, перевіряють стан підшипників, усувають виявлені несправності і заливають у картер свіжу оливу. Перевіряють втулково-роликовий ланцюг і кормовий жолоб.

При виконанні операцій технічного обслуговування виконується натяг ланцюгів переміщенням зірочки або видаленням кількох ланок.

Роздавач кормів РКУ-200. Передбачено щоденне технічне обслуговування №1 через 25-30 год. роботи і технічне обслуговування №2 через 450-500 год. роботи.

Щоденне технічне обслуговування включає такі операції: зовнішній огляд і усунення несправностей, очищення бігових доріжок у боковинах скребків і приводної станції від залишків корму, мащення підшипника тяги і пинтового конвейєра кормоприймача і один раз за дві зміни —- підшипників палів нижнього конвейєра. Технічне обслуговування №1 включає натягнення шщюгів горизонтального конвейєра завантаження кормів і тягового ланцюга роздавача кормів, перевірку роботи копіювальних ножів, підйому скребків роздавача кормів, перевірку роботи пробуксовувальної муфти, стан заземлення і а ізоляції електропроводки.

 

Технічне обслуговування №2 включає операції технічного обслуговування №1 і, крім того, такі роботи: очищення ланцюгів конвейєрів і їх мащення, перевірку паралельності бігових доріжок боковини по всій довжині кормороздавача, натягнення ланцюгів горизонтального конвейєра і вивантаження кормів регулюють переміщенням веденого вала за допомогою натяжного пристрою. Зазор між опущеними скребками і роздавальною платформою регулюють повертанням осі ексцентриків у боковинах бункера. Зазор повинен становити 4-6 мм. Кожний скребок повинен доторкатися до обох ексцентриків одночасно.

Кормороздавач РКС-3000. Передбачається щоденне і періодичне технічне обслуговування №1 через 25-30 год. роботи.

Щозмінне технічне обслуговування включає такі операції: перевірка кріплень складальних одиниць і деталей, натяжіння пасів, ланцюгів і торса, перевірка стану заземлення електрообладнання і рівня оливи в редукторах. Періодичне технічне обслуговування №1 включає операції ЩТО і крім того гакі роботи: перевірка стану приводної і натяжної станцій, приводних ланцюгів, пасів і скребків конвейєрів, регулювання копіюючих ножів і натягнення троса. Приводні ланцюги бункера-дозатора натягують за допомогою натяжних зірочок. Стріла прогону повинна становити 18-20 мм. Роликові ланцюги знімають, очищають, промивають в оливній ванні при іемпературі оливи 50-60°С.

Мобільні кормороздавачіКормороздавач КТУ-10А. Передбачається щоденне обслуговування, технічне обслуговування №1 через 75-90 год. роботи і технічне обслуговування №2 через 270-300 год. роботи. Щоденне технічне обслуговування включає такі операції: перевірка стану і кріплення складальних одиниць і деталей, тиску в шинах, справностей і надійності дії гальм, роботи поворотних ліхтарів і стоп-сигналів, а також освітлення номерного знаку. Технічне обслуговування №1, крім ЩТО, включає такі роботи: перевірка справності ходової частини, поздовжнього і поперечних конвеєрів, приводів кормороздавача, бітерів, гальмового пристрою, електрообладнання, а також огороджувальних щитків. Мащення підшипників згідно з картою мащення.

Технічне обслуговування №2 включає операції технічного обслуговування №1 і, крім того, такі роботи: перевірка приводних ланцюгів поздовжнього конвеєра і привода бітерів, заміна оливи в редукторах і перевірку стану деталей, сходження передніх коліс і осьового зазору підшипників передніх і задніх коліс, перевірка карданного об'єднання телескопічного валу. Регулюють сходження передніх коліс в такій послідовності: встановлюють кормороздавач на рівній площадці так, щоб його передні колеса займали положення, що відповідає руху кормороздавача по прямій, спереду між краями обох коліс на рівні передньої осі розміщують розсувну лінійку і вимірюють відстань по шкалі, потім вимірюють цю саму відстань позаду передньої осі на такому ж рівні від землі (відстань між ободами позаду повинна бути на 1,5-3 мм. більше, ніж спереду), якщо ця відстань менше або більше допустимої, роблять регулювання, подовжуючи або зменшуючи тяги поворотного пристрою.

Стрічки поперечних конвеєрів також натягують гвинтами — лівого і додаткового переміщенням веденого валу, а правого переміщенням ведучого валу.

Регулюють зазор між штовхачем і поршнем головного гальмівного циліндру, змінюючи довжину штовхача. Цей зазор повинен становити 2-3 мм.

Роздавач меласи з корбамідом РМК-1.7.

Передбачається щозмінне технічне обслуговування і періодичне технічне обслуговування №1 через 75-100 год. роботи. Щозмінне технічне обслуговування №1 включає операції: перевірка стану кріплення складальних одиниць і деталей, тиск повітря в шинах, натягу приводних пасів, відсутності підтікання оливи і стуків при роботі кормороздавача.

Періодичне технічне обслуговування №1 включає такі операції: перевірка стану підшипників, кріплення лопатей мішалки, стану зубів помпи, і також витрати рідини через насадки помпи. При виконанні технічного обслуговування натяг приводних ланцюгів регулюють за допомогою натяжних гвинтів так, щоб ланцюг в середній частині прольоту відхилявся на 25-40 мм при прикладенні зусилля 100Н.

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ МАШИН І ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПРИГОТУВАННЯ КОРМІВ ТА КОРМОСУМІШІВ

Передовий досвід показує, що витрати праці та собівартість тваринницької продукції нижче в тих господарствах, де впроваджена комплексна механізація технічного процесу обробки та приготування кормів і забезпечена потоковість робіт. Ця умова виконується тільки при наявності достатньої кількості сучасних машин та обладнання, взаємозв'язаних між собою в єдині технологічні лінії по продуктивності.

Кормоприготувальні підприємства розташовують в окремому приміщенні (будівлі) або зблоковано зі складами концентрованих кормів. Це зменшує витрати на транспортування кормів зі складу на транспортувальне підприємство. Приготовлені корма поставляють в приміщення та розвантажують в годівниці. Технологію приготування і роздачі кормів вибирають, виходячи із типу годування і раціону (зимовий і літній), способу підготовки та дозування кормів, типу кормосховища, взаємного розташування кормосховища і приміщення, місця та порядку годування тварин, системи утримання тварин і конструкції стійл, способу транспортування і роздачі кормів.

Основною тенденцією в розробці машин для заготівлі кормів є впровадження новітніх технологій і відповідного технологічного обладнання, яке зводить до мінімуму витрати кормів при зберіганні. Це технології заготівлі сінажу в рулонах і паках, обгорнутих поліетиленовою плівкою і силосу в довгих поліетиленових мішках. Для виробництва комбікормів випускаються малогабаритні комбікормові агрегати, які дозволяють безпосередньо на фермі з власного зернофуражу та покупних домішок готувати повноцінні комбікорми. Слід відзначити розширення виробництва мобільних комбікормових агрегатів, при використанні яких власник агрегату по черзі об'їжджає фермерів і на місці, із зернофуражу фермера та привезених мікродобавок, готує свіжий комбікорм. Традиційно на фермах України для приготування і роздавання кормів микористовують універсальні навантажувачі, тракторні причепи, стаціонарні кормоцехи і кормороздавачі.

Така технологія не забезпечує якісного приготування кормосумішей, і носчасного годування ВРХ, трудо- і енергомістка. В той же час за кордоном для навантаження, подрібнення, змішування і роздавання кормів на фермах (ВРХ) широко застосовуються багатофункціональні мобільні машини, використання яких порівняно з вітчизняною системою машин дозволяє в 2-3 рази скоротити витрати праці, в 1,8-2 рази зменшити питому металомісткість та енергомісткість 1т виготовленої кормосуміші.

Комментариев нет:

Отправить комментарий