Добрий день, учні групи № 14
ДНЗ "Знам'янський професійний ліцей".
За допомогою цього блогу, ми будемо з вами здійснювати
дистанційне навчання з предмету : "Машини і обладнання"
Домашнє завдання - Опрацювати матеріал, скласти опорний конспект і вивчити технічне обслуговування
Тема програми : Вступ. Технологічне обладнання і машини
для підготовки і роздачі кормів.
Лабораторно -практична робота
Тема уроку: №9 Вивчення правил їх технічного обслуговування.
За посиланням подивіться які види сучасних кормороздавачів існує.
Передбачається щоденне, періодичне технічне обслуговування №1 через 75-90 годин роботи і №2 через 270-300 год. Щозмінне обслуговування включає такі операції: -зовнішній огляд і очищення від залишків кормів; -перевірку стану і кріплення складальних одиниць і деталей; -перевірку стану електропривода, засобів автоматики і огороджень.
При
періодичному технічному обслуговуванні №1 виконують операції щозмінного
технічного обслуговування, крім того, перевіряють роботу приводної та натяжної
станції, оглядають і приводять у робочий стан ланцюги з скребками, бункери
годівниць електрообладнання, змащують підшипники згідно з картою мащення.
При періодичному технічному
обслуговуванні №2 виконують операції технічного обслуговування №1, крім того
знімають, розбирають, промивають, сушать, перевіряють спрацювання ланцюга
скребкового конвейєра, зливають оливу з редуктора, промивають його картер
дизельним пальним, перевіряють стан підшипників, усувають виявлені несправності
і заливають у картер свіжу оливу. Перевіряють втулково-роликовий ланцюг і
кормовий жолоб.
При виконанні операцій технічного
обслуговування виконується натяг ланцюгів переміщенням зірочки або видаленням
кількох ланок.
Роздавач кормів РКУ-200. Передбачено щоденне
технічне обслуговування №1 через 25-30 год. роботи і технічне обслуговування №2
через 450-500 год. роботи.
Щоденне технічне обслуговування включає
такі операції: зовнішній огляд і усунення несправностей, очищення бігових
доріжок у боковинах скребків і приводної станції від залишків корму, мащення
підшипника тяги і пинтового конвейєра кормоприймача і один раз за дві зміни —-
підшипників палів нижнього конвейєра. Технічне обслуговування №1 включає
натягнення шщюгів горизонтального конвейєра завантаження кормів і тягового
ланцюга роздавача кормів, перевірку роботи копіювальних ножів, підйому скребків
роздавача кормів, перевірку роботи пробуксовувальної муфти, стан заземлення і а
ізоляції електропроводки.
Технічне обслуговування №2 включає
операції технічного обслуговування №1 і, крім того, такі роботи: очищення
ланцюгів конвейєрів і їх мащення, перевірку паралельності бігових доріжок
боковини по всій довжині кормороздавача, натягнення ланцюгів горизонтального
конвейєра і вивантаження кормів регулюють переміщенням веденого вала
за допомогою натяжного пристрою. Зазор між опущеними скребками і роздавальною платформою регулюють
повертанням осі ексцентриків у боковинах бункера. Зазор повинен становити
4-6 мм. Кожний скребок повинен доторкатися до обох ексцентриків одночасно.
Кормороздавач РКС-3000. Передбачається
щоденне і періодичне технічне обслуговування №1 через 25-30
год. роботи.
Щозмінне технічне обслуговування включає
такі операції: перевірка кріплень складальних одиниць і деталей, натяжіння
пасів, ланцюгів і торса, перевірка стану заземлення електрообладнання і рівня
оливи в редукторах. Періодичне технічне обслуговування №1 включає операції ЩТО
і крім того гакі роботи: перевірка стану приводної і натяжної станцій,
приводних ланцюгів, пасів і скребків конвейєрів, регулювання копіюючих ножів і
натягнення троса. Приводні ланцюги бункера-дозатора натягують за допомогою
натяжних зірочок. Стріла прогону повинна становити 18-20 мм. Роликові ланцюги
знімають, очищають, промивають в оливній ванні при іемпературі оливи 50-60°С.
Мобільні кормороздавачіКормороздавач КТУ-10А.
Передбачається щоденне обслуговування, технічне обслуговування №1 через 75-90
год. роботи і технічне обслуговування №2 через 270-300 год. роботи. Щоденне
технічне обслуговування включає такі операції: перевірка стану і кріплення складальних
одиниць і деталей, тиску в шинах, справностей і надійності дії гальм, роботи
поворотних ліхтарів і стоп-сигналів, а також освітлення номерного знаку.
Технічне обслуговування №1, крім ЩТО, включає такі роботи: перевірка справності
ходової частини, поздовжнього і поперечних конвеєрів, приводів кормороздавача,
бітерів, гальмового пристрою, електрообладнання, а також огороджувальних
щитків. Мащення підшипників згідно з картою мащення.
Технічне обслуговування №2 включає операції технічного обслуговування №1 і, крім того, такі роботи: перевірка приводних ланцюгів поздовжнього конвеєра і привода бітерів, заміна оливи в редукторах і перевірку стану деталей, сходження передніх коліс і осьового зазору підшипників передніх і задніх коліс, перевірка карданного об'єднання телескопічного валу. Регулюють сходження передніх коліс в такій послідовності: встановлюють кормороздавач на рівній площадці так, щоб його передні колеса займали положення, що відповідає руху кормороздавача по прямій, спереду між краями обох коліс на рівні передньої осі розміщують розсувну лінійку і вимірюють відстань по шкалі, потім вимірюють цю саму відстань позаду передньої осі на такому ж рівні від землі (відстань між ободами позаду повинна бути на 1,5-3 мм. більше, ніж спереду), якщо ця відстань менше або більше допустимої, роблять регулювання, подовжуючи або зменшуючи тяги поворотного пристрою.
Стрічки поперечних конвеєрів також
натягують гвинтами — лівого і додаткового переміщенням веденого валу, а правого
переміщенням ведучого валу.
Регулюють зазор між штовхачем і поршнем
головного гальмівного циліндру, змінюючи довжину штовхача. Цей зазор повинен
становити 2-3 мм.
Роздавач меласи з корбамідом РМК-1.7.
Передбачається щозмінне технічне
обслуговування і періодичне технічне обслуговування №1 через 75-100 год.
роботи. Щозмінне технічне обслуговування №1 включає операції: перевірка стану
кріплення складальних одиниць і деталей, тиск повітря в шинах, натягу приводних
пасів, відсутності підтікання оливи і стуків при роботі кормороздавача.
Періодичне технічне обслуговування №1
включає такі операції: перевірка стану підшипників, кріплення лопатей мішалки,
стану зубів помпи, і також витрати рідини через насадки помпи. При виконанні
технічного обслуговування натяг приводних ланцюгів регулюють за допомогою
натяжних гвинтів так, щоб ланцюг в середній частині прольоту відхилявся на
25-40 мм при прикладенні зусилля 100Н.
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ МАШИН І
ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПРИГОТУВАННЯ КОРМІВ ТА КОРМОСУМІШІВ
Передовий досвід показує, що витрати праці
та собівартість тваринницької продукції нижче в тих господарствах, де
впроваджена комплексна механізація технічного процесу обробки та приготування
кормів і забезпечена потоковість робіт. Ця умова виконується тільки при
наявності достатньої кількості сучасних машин та обладнання, взаємозв'язаних
між собою в єдині технологічні лінії по продуктивності.
Кормоприготувальні підприємства
розташовують в окремому приміщенні (будівлі) або зблоковано зі складами
концентрованих кормів. Це зменшує витрати на транспортування кормів зі складу
на транспортувальне підприємство. Приготовлені корма поставляють в приміщення
та розвантажують в годівниці. Технологію приготування і роздачі кормів
вибирають, виходячи із типу годування і раціону (зимовий і літній), способу підготовки
та дозування кормів, типу кормосховища, взаємного розташування кормосховища і
приміщення, місця та порядку годування тварин, системи утримання тварин і
конструкції стійл, способу транспортування і роздачі кормів.
Основною тенденцією в розробці машин для
заготівлі кормів є впровадження новітніх технологій і відповідного
технологічного обладнання, яке зводить до мінімуму витрати кормів при
зберіганні. Це технології заготівлі сінажу в рулонах і паках, обгорнутих
поліетиленовою плівкою і силосу в довгих поліетиленових мішках. Для виробництва
комбікормів випускаються малогабаритні комбікормові агрегати, які дозволяють
безпосередньо на фермі з власного зернофуражу та покупних домішок готувати
повноцінні комбікорми. Слід відзначити розширення виробництва мобільних комбікормових
агрегатів, при використанні яких власник агрегату по черзі об'їжджає фермерів і
на місці, із зернофуражу фермера та привезених мікродобавок, готує свіжий
комбікорм. Традиційно на фермах України для приготування і роздавання кормів микористовують
універсальні навантажувачі, тракторні причепи, стаціонарні кормоцехи і
кормороздавачі.
Така технологія не забезпечує якісного приготування кормосумішей, і носчасного годування ВРХ, трудо- і енергомістка. В той же час за кордоном для навантаження, подрібнення, змішування і роздавання кормів на фермах (ВРХ) широко застосовуються багатофункціональні мобільні машини, використання яких порівняно з вітчизняною системою машин дозволяє в 2-3 рази скоротити витрати праці, в 1,8-2 рази зменшити питому металомісткість та енергомісткість 1т виготовленої кормосуміші.
Комментариев нет:
Отправить комментарий